مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 10:302021-07-28پزشكي

هر شهروند یک سفیر سلامت


یک عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در دوران سخت همه گیری ویروس کووید 19 برای ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری و نیز چگونگی برخورد و رفتار با این ویروس، - ایسنا/اصفهان یک عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در دوران سخت همه گیری ویروس کووید 19 برای ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری و نیز چگونگی برخورد و رفتار با این ویروس، هر فرد باید در خانواده خود یک سفیر سلامت باشد.

اسماعیل عزیزی، امروز (چهارشنبه-6 مرداد) در کارگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بانک های کاشان، اظهار کرد: هم اکنون ویروس کرونا در جهان همه گیر شده و هر فرد برای حفظ سلامت خود و اطرافیانش باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کند و در یک کلام ماسک بزند.

وی تصریح کرد: اگر همه ما استفاده از ماسک را برای خود یک نیاز و ضرورت بدانیم چرخه انتقال ویروس در جامعه قطع می شود و از بروز موج های بعدی کرونا در امان خواهیم بود، در غیر این صورت بلافاصله بعد از موج پنجم به موج ششم و موج های بعدی خواهیم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تأکید کرد: در سطح جامعه افراد زیادی ناقل ویروس هستند، اما به واسطه سیستم بدنی قوی علائم بیماری در آنها بروز نمی کند، اما افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند به بیماری مبتلا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر شهروند یک سفیر سلامت

هر شهروند یک سفیر سلامت