مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 11:252021-07-28اقتصادي

تامین 80 درصد گاز مصرفی کشور از پارس جنوبی فاجعه امنیتی است


استاد دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی خطاب به رییس جمهور منتخب گفت: آقای رییسی آیا به شما گفته اند که پارس جنوبی 80 درصد گاز مصرفی کشور را تولید می کند؟ این یک فاجعه امنیتی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از صدا و سیما، مسعود درخشان استاد تمام دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی که ارائه نمی کند.

وی اضافه کرد: اگر به همین روش کنونی سیاست های حوزه نفت و گاز ادامه یابد بحران گاز را هم در کشور خواهیم داشت.

استاد تمام دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: به جای جلسه با مدیران ارشد وزارت نفت، با مهندسان و کارشناسان این حوزه آن هم به صورت خصوصی جلسه برگزار کنید تا امکانات، مشکلات و فرصت های حوزه نفت و گاز به صورت واقعی مشخص شود.

درخشان خطاب به رییس جمهور منتخب افزود: آقای رییسی آیا به شما گفته اند که پارس جنوبی 80 درصد گاز مصرفی کشور را تولید می کند؟ این یک فاجعه امنیتی است، کدام کشور را می توان پیدا کرد که 80 درصد از گاز مصرفی آن از یک میدان تأمین شود.

وی ادامه داد: آیا به شما گزارش داده اند که میدان پارس جنوبی تا چند سال دیگر می تواند گاز کشور را تأمین کند؟ هم اکنون استحصال گاز از پارس جنوبی 700 میلیون متر مکعب است محاسبات نشان می دهد در سال 1400 این میزان به 100 میلیون متر مکعب می رسد و اگر ایستگاه های فشار برقرار باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 80 درصد گاز مصرفی کشور از پارس جنوبی فاجعه امنیتی است

تامین 80 درصد گاز مصرفی کشور از پارس جنوبی فاجعه امنیتی است