مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 13:552021-07-28سياسي

تمهید مقدمات واکسیناسیون فرهنگیان و استادان علیه کرونا


استاندار قم از تمهید مقدمات لازم برای آغاز واکسیناسیون فرهنگیان و همچنین استادان حوزه و دانشگاه علیه بیماری کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست که امروز و پس از برگزاری نود و هفتمین نشست ستاد مبارزه با کرونا استان در گفت و گو با خبرنگاران سخن می گفت با تبریک سالروز عید سعید غدیر خم به تداوم موج پنجم بیماری کرونا در کل کشور و در استان توجه داد و بیان داشت: متأسفانه در این موج از بیماری شاهد افزایش ابتلا، بستری و فوتی ها هستیم.

وی با اشاره به ضرورت تشدید نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی خاطر نشان کرد: همچنان از شهروندان عزیز تقاضا داریم تا اهتمام جدی تری در رعایت پروتکل ها داشته باشند.

استاندار قم درباره پیگیری های به عمل آمده از سوی دانشگاه پزشکی استان برای توسعه واکسیناسیون در قم یادآور شد: نیاز به توسعه مراکز تجمعی واکسیناسیون یکی از اولویت های امروز ماست و از این رو برپایی مراکزی در پردیسان و نیروگاه و همچنین در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای آغاز واکسیناسیون فرهنگیان و استادان حوزه و دانشگاه در دستور قرار دارد.

سرمست همچنین به مصوبه جلسه قبل ستاد استانی مبارزه با کرونا اشاره کرد و یادآور شد: در این مصوبه واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی مورد توجه قرار گرفت که خوشبختانه این امر آغاز شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهید مقدمات واکسیناسیون فرهنگیان و استادان علیه کرونا

تمهید مقدمات واکسیناسیون فرهنگیان و استادان علیه کرونا