مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 16:352021-07-28حوادث

3 کشته در تصادف پژو پارس با یک موتور سیکلت در بوشهر


در این حادثه 2 نفر از سرنشینان موتورسیکلت آقایی 24 ساله و خانم 23 ساله به علت صدمه به اندام های حیاتی در دم فوت و سرنشین دیگر که دختر بچه ای 6 ساله آنها نیز از ناحیه سر، - دست ، پا و قفسه سینه دچار صدمه شد و علی رغم انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان فوت کرد.

مسوول اورژانس 115 دیر گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه موتور سیکلت در این شهرستان سه نفر جان خود را از دست دادند.

حسین ناظمیان پور روز چهارشنبه به ایرنا اعلام کرد: این حادثه ساعت 19 و 38دقیقه در شهر دوراهک رخ داد که در آن یکدستگاه خودروی پژوه پارس و موتورسیکلت به صورت رو در رو با هم برخورد کردند.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز پیام اورژانس 115 شهرستان دیّر ، بلافاصله تیم فوریت های پزشکی با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس 115 دوراهک به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه 2 نفر از سرنشینان موتورسیکلت آقایی 24 ساله و خانم 23 ساله به علت صدمه به اندام های حیاتی در دم فوت و سرنشین دیگر که دختر بچه ای 6 ساله آنها نیز از ناحیه سر، دست ، پا و قفسه سینه دچار صدمه شد و علی رغم انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان فوت کرد.

مسئول اورژانس 115 شهرستان دیر ادامه داد: علت دقیق تصادف توسط کارشناسان و پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کشته در تصادف پژو پارس با یک موتور سیکلت در بوشهر

3 کشته در تصادف پژو پارس با یک موتور سیکلت در بوشهر