مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 16:452021-07-28سياسي

موافقت اعضای شورای رشت با خواهر خواندگی رشت و لیریا پرتغال


در جلسه علنی شورای شهر رشت اعضای شورا با لایحه ارسالی شهرداری رشت مبنی بر خواهر خواندگی ما بین رشت و لیریا کشور پرتغال موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، احمد رمضانپور رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در دویست و دهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با تبریک فرا رسیدن عید غدیر اظهار کرد: عید غدیر عید آغاز امامت است و زبان از بیان اوصاف علی (ع) قاصر است.

  شورای پنجم رشت حاوی عبرت بود عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شورای پنجم روزهای پایانی فعالیتش را سپری می کند، اظهار کرد: این شورا سراسر پند و تجربه و در جاهایی حاوی عبرت بود و امیدواریم شهروندان طعم خدمت را بهتر و بیشتر از گذشته احساس کنند.

  سید امیر حسین علوی با بیان اینکه شورای ششم رشت کار سخت تری را پیش رو دارید، افزود: از اقدامات خوب شورای پنجم رشت می توانیم به اداره شهر و شهرداری رشت بدون دغدغه اشاره کرد و شهروندان از شورای ششم انتظار تغییرات اساسی و فراوان دارند.

  وی با تاکید بر اینکه شورای ششم رشت باید از ظرفیت های شورای پنجم استفاده کند، گفت: هر کدام از این اعضای شورا ظرفیت های بزرگی هستند و امیدوارم در آینده از ظرفیت این افراد استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت اعضای شورای رشت با خواهر خواندگی رشت و لیریا پرتغال

موافقت اعضای شورای رشت با خواهر خواندگی رشت و لیریا پرتغال