مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 21:252021-07-28سياسي

چاروسا و دیشموک به محور پاتاوه به دهدشت اتصال می شود


چاروسا و دیشموک به محور پاتاوه به دهدشت اتصال می شود.

- دارا کریمی نژاد در گفتگو با خبرنگار فارس در چاروسا از اختصاص اعتبار به پروژه اتصال جاده امامزاده نورالدین(ع) به محور پاتاوه به دهدشت خبر داد وگفت: بعد از بازگشایی و افتتاح پروژه پاتاوه به دهدشت یکی از مناطقی که می تواند از بن بست خروج کند و از این مسیر به راحتی استفاده کند مردم قلعه رییسی و دیشموک است.

فرماندار کهگیلویه بیان کرد: در اعتبارات سال 1400 برای این پروژه کد مشخص تعیین شد که با پیگیری راهداری و حمل و نقل استان و شهرستان جهت کمک به مردم چاروسا و دیشموک پیمانکار پروژه مشخص و در حال تجهیز کارگاه است.

وی افزود: این پروژه به طول 7کیلومتر که قرار زیرسازی و آسفالت شود تا مردم چاروسا و دیشموک و روستاهای همجوار به راحتی از آن استفاده کنند و راحت به مرکز استان و به استانهای همجوار مسافرت کنند.

کریمی نژاد یادآور شد: با بازگشایی و آسفالت این مسیر طول مسافت به مرکز استان برای مردم چاروسا و دیشموک راحت و با کیلومتر کمتری نسبت به مسافت قبلی خود را به مرکز استان می رسانند.

وی از راهداری و حمل و نقل استان و شهرستان خواست تا در اتمام پروژه تلاش کنند تا در صورت افتتاح پروژه پاتاوه به دهدشت مردم این مناطق هم بتوانند از این مسیر استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاروسا و دیشموک به محور پاتاوه به دهدشت اتصال می شود

چاروسا و دیشموک به محور پاتاوه به دهدشت اتصال می شود