مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-28سياسي

10 زندانی جرایم غیرعمد کرمانشاه به مناسبت عید غدیر آزاد شدند


مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: چهارمین مرحله آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به مناسبت دهه ولایت، امامت و در عید سعید غدیرخم در این مرحله 10 زندانی کرمانشاهی آزاد و به آغوش گرم خانواده برگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی ماهیانه ادامه داده و تاکنون 28 زندانی کرمانشاهی را در چهار مرحله آزاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح به دنبال باز سازگاری و باز اجتماعی شدن زندانیان و اصلاح آنان به عنوان مهمترین هدف حقوق کیفری و دستگاه عدالت کیفری از اعمال مجازات ها و حفظ کانون گرم خانواده های دارای مشکلات مالی هستیم، افزود: در کنار آن هم به کاهش جمعیت کیفری زندان ها و نیز کاهش حجم پرونده های مفتوحه دستگاه قضایی کمک می کنیم و از همه مهمتر نهادینه کردن فرهنگ آزادسازی زندانیان به عنوان یک کار خیر و خداپسندانه در جامعه است که خوشبختانه در این حوزه ها نقش آفرینی موثری داشته ایم.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: همچنین گروه های جهادی حقوقدانان بسیجی نیز با حضور در زندان مرکزی کرمانشاه به مشاوره های حقوقی و قضایی به زندانیان پرداختند و تیم های معاونت بهداشت و درمان سپاه استان نیز شامل پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک در زندان حضور یافته و خدمات رسانی پزشکی و درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 زندانی جرایم غیرعمد کرمانشاه به مناسبت عید غدیر آزاد شدند

10 زندانی جرایم غیرعمد کرمانشاه به مناسبت عید غدیر آزاد شدند