مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 04:102021-07-29سياسي

رزمایش مومنانه البرز با توزیع 14 هزار بسته معیشتی


همزمان با شب عید سعید غدیرخم چهاردهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در نواحی مختلف سپاه استان البرز با توزیع 14 هزار و 310 بسته معیشتی به اجرا درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز شامگاه چهارشنبه در حاشیه رزمایش کمک های مومنانه ناحیه امام هادی (ع) استان البرز که در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج برگزار شد، گفت: سپاه و بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی وظیفه خود می داند که در هر عرصه ای مردم ایران دچار مشکلی می شوند از جمله در فراگیری ویروس منحوس کرونا، پای کار بیاید و مشکل مردم را حل کند.

سردار پاسدار علیرضا حیدرنیا افزود: در مراحل گذشته رزمایش مواسات و همدلی سپاه با کمک نهادهای همکار و خیران وارد صحنه شد و اتفاقات بسیار زیبایی را رقم زد و در آینده نیز سپاه با این قوت در کنار مردم خواهد بود و در موضوعات مختلف از جمله در تهیه بسته های معیشتی بهداشتی تهیه جهیزیه و غذای گرم فعال خواهد بود.

وی اظهار داشت: کمک های مومنانه یک روند مستمری است و اجرای این رزمایش ها به منظور نمایش اقدامات و فعالیت های سپاه و بسیج است.

حیدرنیا در ادامه به ارایه عملکرد سپاه استان و بسیج سازندگی از ابتدای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تا کنون اشاره کرد و افزود: از ابتدای این طرح که از آذرماه سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مومنانه البرز با توزیع 14 هزار بسته معیشتی

رزمایش مومنانه البرز با توزیع 14 هزار بسته معیشتی