مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 04:402021-07-29ورزشي

شرایط راضی کننده بانوان تیرانداز اعزامی به پارالمپیک


مربی تیم ملی 3 بانوی تیرانداز اعزامی به پارالمپیک توکیو گفت: هر 3 بانوی تیرانداز اعزامی به پارالمپیک توکیو در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و امید به کسب سه مدال در رشته های تپانچه و تفنگ بادی ایستاده داریم.

- مربی تیم ملی 3 بانوی تیرانداز اعزامی به پارالمپیک توکیو گفت: هر 3 بانوی تیرانداز اعزامی به پارالمپیک توکیو در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و امید به کسب سه مدال در رشته های تپانچه و تفنگ بادی ایستاده داریم.

زینب علی اکبری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ساره جوانمردی (تپانچه10 متر بادی و 50 متر خفیف)، رقیه شجاعی (تفنگ بادی ایستاده و درازکش) و سمیرا ارم (تپانچه بادی 10 متر و 50 متر خفیف) سه تیرانداز اعزامی به توکیو هستند که در شرایط آمادگی خوبی به سر می برند.

وی گفت: اردوی آمادگی این 3 تیرانداز تا 9 مرداد در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان ادامه دارد و سپس آخرین اردوی تیراندازان که وصل به اعزام است از 16 مرداد به صورت قرنطینه در فدراسیون آغاز می شود و تا 31 مرداد ادامه خواهد داشت.

وی در ارزیابی از عملکرد 3 تیرانداز اعزامی به توکیو گفت: ساره جوانمردی یکی از نابغه های تیراندازی معلولان است که در پارالمپیک گذشته موفق به کسب 2 مدال طلا شد، در این دوره نیز امیدواریم در هر دو ماده تفنگ بادی و خفیف به مدال طلا دست پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط راضی کننده بانوان تیرانداز اعزامی به پارالمپیک

شرایط راضی کننده بانوان تیرانداز اعزامی به پارالمپیک