مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 05:502021-07-29سياسي

معلم روستایی به عنوان رییس جمهور جدید «پرو» سوگند یاد کرد


رییس جمهور پرو همزمان با 200 امین سالگرد استقلال پرو و با گذشت 6 هفته از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور برای یک دوره پنج ساله و تا سال 2026 سوگند یاد کرد.

- معلم روستایی به عنوان رییس جمهور جدید پرو سوگند یاد کرد رییس جمهور پرو همزمان با 200 امین سالگرد استقلال پرو و با گذشت 6 هفته از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور برای یک دوره پنج ساله و تا سال 2026 سوگند یاد کرد.

یک معلم روستایی که تاکنون هیچ گونه جایگاه سیاسی نداشته است، به عنوان رییس جمهور جدید کشور پرو سوگند یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پدرو کاستیلو یک معلم روستایی که هرگز جایگاه سیاسی نداشته است، به عنوان رییس جمهور جدید پرو سوگند یاد کرد و متعهد شد که با مردم و برای مردم کشور را اداره کند.

بنا بر گزارش روزنامه انگلیسی گاردین ، پدرو کاستیلو با کلاه حصیری لبه پهن خود در سخنرانی مراسم تحلیلف ریاست جمهوری خود، متعهد شد که تغییرات گسترده ای را در کشورش ایجاد کند و ضمن ادای احترام به بومیان و معلمان پرو متعهد به مبارزه با فساد، مهار انحصارطلبی، افزایش بودجه عمومی آموزش و بهداشت شد.

رییس جمهور جدید پرو که از پدری کشاورز است که سواد خواندن و نوشتن ندارد، در مراسم تحلیف خود ضمن ادای احترام به اجدادش تصریح کرد: این کشور بر اساس عرق اجداد من بنیان نهاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم روستایی به عنوان رییس جمهور جدید «پرو» سوگند یاد کرد

معلم روستایی به عنوان رییس جمهور جدید «پرو» سوگند یاد کرد