مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 06:052021-07-29سياسي

طبخ 4 میلیون و 400 هزار پرس غذا در روز عید غدیر خم


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از طبخ 400 هزار پرس غذای گرم در البرز و چهار میلیون و 400 هزار پرس غذا در کل کشور خبر داد.

- کرج - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از طبخ 400 هزار پرس غذای گرم در البرز و چهار میلیون و 400 هزار پرس غذا در کل کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی بختیاری پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از اردوگاه امام علی (ع) کرج که برای طبخ و توزیع 110 هزار پرس غذای گرم در روز غدیر آماده شده بود، ضمن تبریک این عید بزرگ اظهار کرد: این تعداد از غذا با حضور مراکز نیکوکاری، فرزندان شهدا، گروه های جهادی.

بسیج و سپاه آماده شده است.

وی بیان کرد: بر اساس روایات از علما شنیده ایم که دادن یک وعده غذا در روز عید غدیر با دادن 100 هزار پرس غذا به ایتام در طول سال برابری می کند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به طبخ 400 هزار پرس غذای گرم در البرز تصریح کرد: این تعداد از غذا در بین نیازمندان و یتیمان زیر پوشش کمیته امداد و غیره در روز غدیر توزیع می شود؛ در کل کشور نیز برنامه طبخ غذای گرم به تعداد 4 میلیون و 400 هزار پرس را داریم تا در اختیار ولی نعمتان خود قرار دهیم.

این مسؤول از توزیع 50 هزار بسته معیشتی به همت گروه های جهادی در 14 مین مرحله رزمایش مؤسسات و همدلی در البرز و تعداد 220 هزار بسته در کل کشور خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ 4 میلیون و 400 هزار پرس غذا در روز عید غدیر خم

طبخ 4 میلیون و 400 هزار پرس غذا در روز عید غدیر خم