مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-29سياسي

تحلیف معلم روستایی، به عنوان رییس جمهور جدید پرو


یک معلم روستایی که تاکنون هیچ گونه جایگاه سیاسی نداشته است، به عنوان رییس جمهور جدید کشور «پرو» سوگند یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، پدرو کاستیلو یک معلم روستایی که هرگز جایگاه سیاسی نداشته است، به عنوان رییس جمهور جدید پرو سوگند یاد کرد و متعهد شد که با مردم و برای مردم کشور را اداره کند.

بنا بر گزارش روزنامه انگلیسی گاردین ، پدرو کاستیلو با کلاه حصیری لبه پهن خود در سخنرانی مراسم تحلیلف ریاست جمهوری خود، متعهد شد که تغییرات گسترده ای را در کشورش ایجاد کند و ضمن ادای احترام به بومیان و معلمان پرو متعهد به مبارزه با فساد، مهار انحصارطلبی، افزایش بودجه عمومی آموزش و بهداشت شد.

رییس جمهور جدید پرو که از پدری کشاورز است که سواد خواندن و نوشتن ندارد، در مراسم تحلیف خود ضمن ادای احترام به اجدادش تصریح کرد: این کشور بر اساس عرق اجداد من بنیان نهاده شده است.

روایت این پروی خاموش و ساکت، روایت من است .

با این حال، آن طور که روزنامه گاردین گزارش کرده است، رییس جمهور 51 ساله پرو با چالش های بزرگی روبرو است زیرا این کشور در حال نبرد با مرگبارترین ویروس جهان یا همان ویروس کرونا است و وی همچنین با تنش های درون حزبی حزب چپگرای خود موسوم به پرو لیبر مواجه است و همچنین در کشور خود که درگیر تفرقه است، از حمایت ضعیف کنگره برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیف معلم روستایی، به عنوان رییس جمهور جدید پرو

تحلیف معلم روستایی، به عنوان رییس جمهور جدید پرو