مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-29سياسي

چراغی برای دولت جدید روشن می کنیم


محمدحسین ایمانی خوشخو، دبیرکل سمپوزیوم ملی یکصد سال گردشگری ایران با بیان این که این سمپوزیوم چراغی برای دولت جدید در گردشگری روشن می کند، - محمدحسین ایمانی خوشخو، دبیرکل سمپوزیوم ملی یکصد سال گردشگری ایران با بیان این که این سمپوزیوم چراغی برای دولت جدید در گردشگری روشن می کند، تاکید کرد: کسی نمی تواند گردشگری را پدیده منفی بداند، به ویژه آن که در مباحث دینی به آن امر شده است و نکوهیده نیست.

رییس پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی به ایسنا گفت: گردشگری همیشه می تواند چراغ راه آینده باشد، اگر بخواهیم به درستی ظرفیت ها را بشناسیم و بر مبنای آن برای آینده برنامه ریزی کنیم باید به گذشته گردشگری کشور نگاه عمیق داشته باشیم.

برهمین مبنا سمپوزیوم یکصدسال گردشگری ایران که سیری در تاریخ سفر، حمل و نقل و مهمان نوازی در قرن 14 خورشیدی است، مورد توجه اصحاب گردشگری قرار گرفت تا این نگاه عمیق را به دست اندرکاران گردشگری ایران انتقال دهند که برای آینده برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.

ایمانی خوشخو در پاسخ به این سوال که با توجه به نگاه منفی برخی به جریان گردشگری به ویژه قبل از انقلاب، این سمپوزیوم چگونه می تواند نگاه و دستاوردهای گذشته را الگوی آینده قرار دهد و اقناع سازی کند؟ گفت: گردشگری با دو رویکرد فرهنگی و صنعتی تعریف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغی برای دولت جدید روشن می کنیم

چراغی برای دولت جدید روشن می کنیم