مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 10:102021-07-29سياسي

در کشت پاییزه، توزیع و مدیریت آب در اختیار کشاورزان قرار می گیرد


استاندار خوزستان در خصوص کشت پاییزه گفت: مقرر شد آب حجمی توسط سازمان آب و برق با همکاری صنف کشاورزان در اختیار این صنف قرار بگیرد و نحوه مدیریت آب توسط گروه ها و نمایندگان کشاورزان باشد؛ - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان در خصوص کشت پاییزه گفت: مقرر شد آب حجمی توسط سازمان آب و برق با همکاری صنف کشاورزان در اختیار این صنف قرار بگیرد و نحوه مدیریت آب توسط گروه ها و نمایندگان کشاورزان باشد؛ با کشاورزان مناطق بالادست و پایین دست آب صحبت شود تا نوع کشت و نوع آبیاری را مشخص کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه نشست با هیات رییسه تشکل های کشاورزی که امروز (هفتم مرداد ماه) در دفتر انجمن صنفی کشاورزان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز جلسه بسیار ارزشمندی با هیات رییسه صنف کشاورزان استان در محل دفتر این صنف برگزار شد و دیدگاه حدود 9 نفر از دوستان با حضور مدیران مرتبط در سازمان آب و برق، جهاد کشاورزی، ستاد بحران، معاونت عمرانی و بنده طرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در خصوص مشکلات کشاورزان در ترسالی و خشکسالی و وضعیت اخیر پیش آمده، مباحث خوبی مطرح و تجزیه و تحلیل شد.

علاوه بر مباحثی که بیان شد، در زمینه راهکارهای پیگیری، مصوبات و اعتباراتی که از طرف دولت، نهادها، ارگان ها و دیگر سازمان ها برای خوزستان تصویب شد به یک جمع بندی رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کشت پاییزه، توزیع و مدیریت آب در اختیار کشاورزان قرار می گیرد

در کشت پاییزه، توزیع و مدیریت آب در اختیار کشاورزان قرار می گیرد