مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 12:552021-07-29سياسي

35 هزار رای انتخابات شوراهای شهر پاکدشت باطل شد


مسؤول هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی پاکدشت با اشاره به بازشماری 100 درصد صندوق های انتخابات شورا در شهرهای فرون آباد و شریف آباد گفت: - محمد فرجی مسؤول هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای پاکدشت در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره جدیدترین تحولات انتخاباتی در شهرستان اظهار کرد: با تأیید هیأت نظارت مرکزی 35هزار رای باطل شد.

وی افزود: برای اولین بار در شهرستان 32 هزار رای متعلق به 6 نامزد انتخاباتی شهر پاکدشت و فرون آباد باطل و مورد تایید هیات نظارت مرکزی قرارگرفته که از لیست منتخبین اولیه حذف شدند.

مسوول هیات نظارت بر انتخابات شوراهای پاکدشت بیان داشت: پیشنهاد ابطال آرای افراد خارج از لیست منتخبین ارائه شد که مورد تایید هیات نظارت مرکزی قرار نگرفت.

  فرجی درباره دقت در انتخابات عنوان کرد: در شهرهای فرون آباد و شریف آباد 100 درصد صندوق ها بازشماری شد که در شهر فرون آباد عضو اصلی با علی البدل جابجا و در شهر شریف آباد 3 هزار رای باطل شد.

  وی در واکنش به ثبت نام و رای آوری افراد غیر ساکن در روستاها تصریح کرد: قانون برای ثبت نام این افراد ممانعتی نداشته اما پس از رای آوری و شروع به کار شوراها باید محل سکونت خود به همراه زن و فرزند را به روستا منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 هزار رای انتخابات شوراهای شهر پاکدشت باطل شد

35 هزار رای انتخابات شوراهای شهر پاکدشت باطل شد