مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 14:102021-07-29سياسي

عیدانه های «غدیر» در سیرجان؛ از توزیع 14 سری جهیزیه تا بسته های فرهنگی


به مناسبت عید غدیر و به همت نمازگزاران و خیران مسجد و حسینیه مسلم بن عقیل سیرجان، 14 سری جهیزیه بین زوج های جوان سیرجانی توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، به مناسبت عید غدیر جشن هایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در جای جای این شهرستان برگزار و در یکی از مهمترین برنامه ها، به همت نمازگزاران و خیران مسجد و حسینیه مسلم بن عقیل سیرجان، 14 سری جهیزیه بین زوج های جوان سیرجانی توزیع شد.

حجت الاسلام مرتضی ریاحی امام جماعت مسجد مسلم بن عقیل (ع) سیرجان در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: از عید غدیر سال گذشته، نمازگزان این مسجد شروع به جمع آوری کمک برای فراهم کردن زمینه ازدواج زوج های جوان کردند و با تامین کالاهای اساسی به مناسبت عید غدیر امروز 14 سری جهیزیه شامل کالاهای اساسی در مجموع با هزینه 3 میلیارد و 500  میلیون ریال از محل کمک خیران، نمازگزاران و هیئت امنای مسجد تامین و خریداری شده به آنان اهداء شد.

وی افزود: نمازگزاران این مسجد با کمک خیرین از هم اکنون نیز جهت تامین جهیزیه واجدین شرایط کمک های خود را جمع آوری تا عید غدیر آینده نیز شاهد این حرکت زیبا و ترویج فرهنگ ازدواج آسان بین جوانان باشیم.

طبخ و توزیع بیش از 5 هزار پرس غذای گرم یکی از اقداماتی که در عید غدیر مورد سفارش قرار گرفته، اطعام است بر همین اساس، در بسیاری از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیدانه های «غدیر» در سیرجان؛ از توزیع 14 سری جهیزیه تا بسته های فرهنگی

عیدانه های «غدیر» در سیرجان؛ از توزیع 14 سری جهیزیه تا بسته های فرهنگی