مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 17:352021-07-29سياسي

رونمایی از کتاب سیره اخلاقی و تربیتی امام علی(ع) به قلم امام جمعه تبریز


کتاب سیره اخلاقی و تربیتی امام علی (ع) به قلم حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امام جمعه محبوب مردم تبریز رونمایی شد.

- رونمایی از کتاب "سیره اخلاقی و تربیتی امام علی(ع)" به قلم امام جمعه تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی کتاب "سیره اخلاقی و تربیتی امام علی (ع)" به قلم حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امام جمعه محبوب مردم تبریز رونمایی شد.

حجت الاسلام آل هاشم در مراسم رونمایی از این کتاب و تجلیل از خادمان غدیر آذربایجان شرقی، با تقدیر از زحمات بنیاد بین المللی غدیر استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، افزود: با همت حجت الاسلام حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، این کتاب در قم به چاپ رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با گرامیداشت حماسه غدیر، گفت: غدیر سند استمرار تشیع و رسالت نبوی است.

رسالت جلوه شریعت و مقام اثبات هست که استمرار آن به واسطه ولایت انجام می گیرد وی افزود: خداوند متعال هر چیزی را که به عالم دنیا می دهد و سپس به خاتم و اتمام می رساند، به واسطه ی وجود اهل بیت (ع) است، حتی رسالت را هم به واسطه ی ولایت حضرت علی (ع) به خاتم رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب سیره اخلاقی و تربیتی امام علی(ع) به قلم امام جمعه تبریز

رونمایی از کتاب سیره اخلاقی و تربیتی امام علی(ع) به قلم امام جمعه تبریز