مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:302021-07-30پزشكي

شهربازی لاله اراک پلمب شد


عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کار شهربازی لاله اراک را به پلمب کشاند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، کار شهربازی لاله اراک را به پلمب کشاند.

 براساس بازدید کارشناسان مرکز بهداشت اراک و با پیگیری فرماندار اراک و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی و با توجه به علت وضعیت قرمز شهرستان اراک، بی توجهی مدیریت شهربازی لاله، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فعالیت در شرایط مذکور شهربازی لاله اراک پلمب شد.

این اقدام به دلیل به بی توجهی مدیریت این شهربازی به وضعیت قرمز اراک و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فعالیت در شرایط مذکور انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک: شهربازی لاله به دلیل بی توجهی به تمام وقت و در سه تایم صبح، عصر و شب ارائه خدمت می کنند، بیان کرد: در طول اپیدمی کرونا کارشناسان بهداشت محیط و بازرسان این حوزه  با تلاش شبانه روزی و با هدف تامین، حفظ و ارتقاء سلامت مردم ، نقش بسیار چشمگیری را ایفا نموده اند که نهایت تقدیر و تشکر را از تلاشگران این عرصه داریم.

متولی سلامت استان مرکزی در ادامه خواستار حمایت تمامی ارگان ها شد و گفت: کنترل این اپیدمی و بهبود شرایط جز از طریق همکاری و همیاری تمامی ارگان ها و عوامل ذیربط امکان پذیر نیست و لازم است که تمامی عوامل از جمله اتاق اصن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهربازی لاله اراک پلمب شد

شهربازی لاله اراک پلمب شد