مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-30سياسي

کم کاری دولت در مجاری قانونی رسیدگی شود/ مردم زیر بار مشکلات مالی


امام جمعه آرادان با بیان اینکه عملکرد دولت روحانی روی هم رفته قابل قبول نبوده است، گفت: هیچ گاه مردم ما در چنین فشاری نبودند لذا کم کاری و خیانت احتمالی در مجاری قانونی رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیلی شریفی نیا در خطبه های دومین نماز جمعه مرداد ماه 1400 آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر با بیان اینکه متأسفانه در جامعه دروغ بسیار شیوع دارد، ابراز کرد: پیامبر اعظم (ص) خطاب به حضرت علی (ع) فرنودتد بپرهیز از دروغ چه در شوخی و چه در زمان جدی و از سوی دیگر علی (ع) فرمودند که کسی طعم واقعی ایمان را نمی چشد مگر اینکه دروغ را ترک کند ، گاهی متأسفانه حتی در بین اهل علم و رییس جمهورها نیز هستند کسانی که می گویند من هم جمعه فهمیدم که بنزین گران شده است! و خیلی بد است که دروغ در جامعه رواج یابد.

وی با بیان اینکه مسئولان وقتی وعده ای می دهند می بایست به آن عمل کنند و حتی اگر هم نتوانستند دلایل آن را به مردم توضیح دهند، افزود: برخی وعده می دادند که صد روزه مشکلات مردم رفع شود و مردم به یارانه نیاز نداشته باشند لذا باید گفت حالا که این وعده ها عملی نشد دست کم می بایست از مردم عذرخواهی صورت می گرفت امیدواریم که دوره جدیدی آغاز شود که دروغ بین مردم و مسئولان کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری دولت در مجاری قانونی رسیدگی شود/ مردم زیر بار مشکلات مالی

کم کاری دولت در مجاری قانونی رسیدگی شود/ مردم زیر بار مشکلات مالی