مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 11:202021-07-30فرهنگي

سیزدهمین جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی برگزار می شود


دبیر اجرایی جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی از ارسال فراخوان سیزدهمین دوره این جشنواره به مراکز علمی، فرهنگی، مذهبی، پژوهشی، انتشاراتی و اندیشمندان 62 کشور جهان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر اجرایی جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی از ارسال فراخوان سیزدهمین دوره این جشنواره به مراکز علمی، فرهنگی، مذهبی، پژوهشی، انتشاراتی و اندیشمندان 62 کشور جهان خبر داد.

مهدی قیصری نیک با اعلام این خبر اظهار کرد: فراخوان سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی با همکاری نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی و بخش امور بین الملل دبیرخانه این جشنواره به رایزن های فرهنگی و خانه های فرهنگی ایران درخارج از کشور ارسال شده است که از آن طریق به تمام مراکز اسلامی و فعالان حوزه فرهنگ اسلامی ارسال شود.

وی تصریح کرد: تاکنون فراخوان جشنواره برای 62 رایزنی فرهنگی در کشورهایی از سه قاره جهان ارسال شده است و علاوه بر قرارگیری این فراخوان بر روی سایت این مراکز، از طریق آن ها به مراکز فرهنگی و شخصیت های مرتبط با جشنواره نیز اطلاع رسانی شده است.

این فراخوان به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسه و اردو ترجمه شده و توسط برخی از نمایندگی ها مانند رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان به زبان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی برگزار می شود

سیزدهمین جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی برگزار می شود