مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 14:252021-07-30سياسي

اسامی نامزدهای تأیید شده برای شهرداری یزد اعلام شد


سخنگوی موقت شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که ارائه برنامه نامزدهای شهرداری یزد در جمع اعضای شورای اسلامی ششم آغاز شده است، گفت: اگر شخص ارجح از نامزدهای فعلی معرفی شود که شرایط بهتر یا مشابهی داشته باشد نیز برای ارائه برنامه دعوت خواهد شد.

- عزیزالله سیفی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که ارائه برنامه نامزدهای شهرداری دارالعباده در جمع اعضای شورای اسلامی ششم آغاز شد، اظهار کرد: پس از بررسی های اولیه از جهت داشتن شرایط و ضوابط قانونی ابلاغی توسط وزارت کشور برای پست شهرداری،  از بین 41 نفری که رزومه آنها توسط خودشان یا افرادی که آنها را می شناختند به دست ما رسید شرایط 17 نفر احراز و از تمامی آنها درخواست ارائه برنامه شده است.

وی افزود: بعد از اتمام فرآیند بررسی نامزدهای شهرداری یزد 12 نفر برنامه خود را ارائه دادند و بعد از آن ادامه بررسی ها در دستور کار شورای ششم قرار گرفته است.

سخنگوی موقت شورای اسلامی شهر یزد گفت: در مرحله بعد برنامه های واصله توسط کمیته تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت با نظر تمامی اعضای شورای ششم برنامه  هشت نفر از نامزدها مورد قبول نسبی اعضا قرار گرفتند.

سیفی تصریح کرد: محمد جواد ابوالحسینی ، احمد زارع پور اشکذری ، پیمان شکر زاده ، محسن عباسی هرفته ، مهدی فعالی ، ابوالقاسم محی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی نامزدهای تأیید شده برای شهرداری یزد اعلام شد

اسامی نامزدهای تأیید شده برای شهرداری یزد اعلام شد