مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 17:252021-07-30سياسي

تکریم 100 خانواده ایتام سادات توسط خادمان رضوی


به مناسبت عیدسعید غدیر و با دستور تولیت آستان قدس رضوی، خادمان حضرت رضا(ع) مهمان منازل 100 خانواده ایتام سادات شدند و با تقدیم هدایایی، آن ها را تکریم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، یکی از سنت های حسنه عید ولایت، دیدار و تکریم ویژه تر نسبت به سال های گذشته اجرا شد.

   مدیر امور مجاوران معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، درباره اجرای این طرح گفت: در روز مبارک عید سعید غدیر، 50 گروه دو نفره از خادمان کشیک دربانان حرم مطهر امام رضا(ع)، با هدایای متبرک رضوی برای عرض تبریک عید، عازم منازل 100 خانواده ایتام سادات در شهر مشهد شدند.

  هادی غلامی گفت: خادمان رضوی با خودروهای مزین شده به بیرق یا علی بن موسی الرضا(ع) برای تبریک عید ولایت، راهی منازل سادات در نقاط مختلف شهر مشهد شدند و مورد استقبال این خانواده ها قرار گرفتند، در این دیدارها، علاوه بر ابلاغ پیام تبریک تولیت آستان قدس رضوی، هدایایی به آن ها اهدا شد.

وی افزود: هدایای تدارک دیده شده برای این خانواده ها شامل بسته های متنوع معیشتی، هدیه نقدی، فیش غذای حضرت، بسته فرهنگی و هدیه ای ویژه کودکان بود.

  به گفته مدیر امور مجاوران معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، بسته معیشتی اهدایی، شامل مواد غذایی از جمله یک کیسه برنج ایرانی مرغوب، دو بطری روغن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم 100 خانواده ایتام سادات توسط خادمان رضوی

تکریم 100 خانواده ایتام سادات توسط خادمان رضوی