مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 02:402021-07-30سياسي

استقرار غیراصولی آبشیرین کن ها اکوسیستم خلیج فارس را با خطر مواجه می کند


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: استقرار پیوسته آبشیرین کن در ساحل شمالی خلیج فارس و استان های جنوبی کشور اکوسیستم و آبزیان این دریا را با خطر نابودی کامل مواجه می کند.

- در بیان دیدگاه ش نسبت به استقرار آب شیرین کن ها در شمال خلیج فارس بیان داشت: عدم توجه به پیوست های زیست محیطی و فشار سیاسی برای استقرار پی در پی آبشیرین کن در استان های جنوبی شوری مازاد آب دریا و مرگ خلیج فارس را رقم خواهد زد.

این عضو شورا معتقد است: متاسفانه برخی نمایندگان استان های برخوردار، دوران انتقال قدرت میان دو دولت را به فرصتی برای فشار برای اجرای طرح هایی کرده اند که این طرح ها آینده استان هایی مثل هرمزگان را با سرنوشتی بدتر از خوزستان امروز مواجه خواهد ساخت.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: متاسفانه بخشی نگری امروز به بزرگترین مشکل کشور تبدیل شده است و هر استان سعی می کند با انتقال معضلات خود به دیگر استان ها، مشکلات خود را حل کند و دود این عدم یکپارچه نگری در نهایت به چشم کل مردم خواهد رفت.

امیری اظهارداشت: ما استان های جنوبی به طور تاریخی همواره زیر فشار استان های برخوردار بوده ایم، چون برخلاف این استان ها لابی قدرتمندی در مراکز تصمیم گیری نداریم، و چه در بهره وری از صنایع و چه در تحمیل آفت های زیست محیطی همواره دچا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار غیراصولی آبشیرین کن ها اکوسیستم خلیج فارس را با خطر مواجه می کند

استقرار غیراصولی آبشیرین کن ها اکوسیستم خلیج فارس را با خطر مواجه می کند