مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-30ورزشي

آماده سازی کشتی گیران قم برای اعزام به مسابقات جهانی روسیه


کشتی گیران فرنگی کار استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران برای حضور در مسابقات جهانی 2021 روسیه برگزیده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نکته قابل توجه راجع به تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان، تیمی که آماده حضور موفق در پیکارهای 2021 قهرمانی جهان می شود این است که یک مربی طراز اول از کشتی قم به نام روح الله میکاییلی قهرمان اسبق این رشته هدایت آن را بر عهده دارد.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در راه حضور در پیکارهای جهانی امسال، یک مرحله از اردوهای آماده سازی خود را به میزبانی هیات کشتی قم برگزار کرده و اکنون دور جدید تمرینات این تیم به سرمربیگری چهره شاخص کشتی فرنگی قم در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تهران در جریان است.

در واقع این ششمین مرحله از اردوهای آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران است که تا سیزدهم مرداد ماه برگزار می شود و ملی پوشان در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم تمرینات خود را برگزار می کنند تا تیمی پرقدرت روانه پیکارهای جهانی جوانان شود.

محمدمهدی جواهری در وزن 55 کیلوگرم، محمدامین جبالی فر در وزن 63 کیلوگرم، امیر عبدی در وزن 72 کیلوگرم و محمدصادق عبداللهی در وزن 97 کیلوگرم چهار کشتی گیر فرنگی کار استان قم هستند که در جمع دیگر ملی پوشان حاضر در اردوی این تیم، مهیای حضور در مسابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی کشتی گیران قم برای اعزام به مسابقات جهانی روسیه

آماده سازی کشتی گیران قم برای اعزام به مسابقات جهانی روسیه