مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-30ورزشي

قمی ها نایب قهرمان مسابقات بین المللی کاراته شدند


کاراته کاهای استان قم با کسب مدال های رنگارنگ در نخستین دوره مسابقات بین المللی سبک آی کی کاراته دو خوش درخشیده و با کسب 13 مدال به مقام نایب قهرمانی بخش تیمی این جام دست یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، کاراته که همواره برای ورزش قم از میادین کشوری و بین المللی مدال آور بوده این بار نیز با درخشش ورزشکاران سبک آی کی کاراته دو در رقابت های بین المللی این سبک با عنوان جام خلیج فارس افتخار آفرین شد و در رده های سنی مختلف برای ورزش قم مدال کسب کرد.

این در شرایطی است که نخستین دوره مسابقات بین المللی سبک آی کی کاراته دو ایران به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا به شکل مجازی و در سه بخش کاتای انفرادی، تکنیک و سلاح برگزار شد و نفرات برتر خود را در شرایطی شناخت که بیش از 350 کاراته کا برای کسب رتبه های برتر شرکت کرده بودند.

نکته جالب توجه این است که کاراته کاهای قمی حاضر در این رویداد و دیگر شرکت کنندگان در آن با حریفانی از کشورهای آلمان، ترکیه، عراق، ارمنستان، سریلانکا، هندوستان، سنگاپور، پاکستان، ایتالیا و آذربایجان نیز برای کسب رتبه های برتر رقابت کردند و سرانجام نمایندگان ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

در پایان این پیکارها  و در مجموع مدال ها تیم ایران با کسب 56 طلا، 32 نقره و 51 برنز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی ها نایب قهرمان مسابقات بین المللی کاراته شدند

قمی ها نایب قهرمان مسابقات بین المللی کاراته شدند