مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 03:502021-07-31سياسي

واکنش جنیدی، معاون حقوقی رییس جمهور به بررسی مخفیانه طرح ضد اینترنت در مجلس


جنیدی در خصوص طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» نیز گفت: موضوعات این چنینی حتماً باید در صحن بررسی شود و همچنین در موضوعات این چنینی حتماً لایحه باید بر طرح ترجیح داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، ​معاون حقوقی رییس جمهور گفت: امروز نظاماتی برای درخواست اجتماعات وجود دارد اما ما در معاونت حقوقی در لایحه ای که نوشتیم سعی کردیم این روند را تسهیل کنیم اما با توجه به مجموعه شرایط کشور، نتیجه بر این شد که احتمالاً این لایحه در مجلس به تصویب نمی رسد و زمینه کافی برای آن وجود ندارد و ممکن است محتویات آن تغییر پیدا کند به همین دلیل به مجلس ارسال نشد.

لعیا جنیدی در خصوص آخرین و.

ضعیت لایحه تضمین آزادی اجتماعات و راهپیمایی ها ، اظهار کرد: لایحه به دولت تقدیم شد اما با توجه به مجموعه فضای موجود، دولت این حس را نداشت که احتمال پیشرفت جدی این لایحه در مجلس وجود داشته باشد، بر همین اساس با وجود اینکه کار بسیار خوبی انجام شد و لایحه تحویل دولت شد اما متاسفانه به مجلس ارسال نشد؛ چراکه نظر بر این بود که یا ممکن است مورد توجه قرار نگیرد یا در محتویات آن تغییرات بسیاری ایجاد شود.

وی با بیان اینکه لایحه اجتماعات با قانون احزاب متفاوت است، گفت: احزاب امروز مقررات خود را دارند و در آن چارچوب می توانند فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جنیدی، معاون حقوقی رییس جمهور به بررسی مخفیانه طرح ضد اینترنت در مجلس

واکنش جنیدی، معاون حقوقی رییس جمهور به بررسی مخفیانه طرح ضد اینترنت در مجلس