مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 04:252021-07-31سياسي

زیرساخت های بهداشتی و درمانی منطقه سیستان هرچه سریعتر تکمیل شود


نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت های بهداشتی و درمانی منطقه سیستان با توجه به شیوع موج جدید ویروس کرونا باید هر چه سریعتر تکمیل شود.

- حبیب الله دهمرده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: پیگیری تکمیل زیرساخت های بهداشتی و درمانی منطقه سیستان در دستور کار قرار دارد و در این خصوص رایزنی های لازم با وزیر بهداشت انجام شده است.

وی با تاکید بر تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان زابل گفت: فعالیت بیمارستان های شهرستان های زهک، هامون و هیرمند با تجهیزات کامل و با حضور پزشکان متخصص یکی از خواسته های مردم است.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع راه اندازی دانشکده بهداشت در شهرستان هامون از سال ها پیش مطرح شده اما تا کنون اقدام مؤثری در این خصوص انجام نشده است.

وی یا تاکید بر احداث دانشکده های بهداشت در منطقه سیستان تصریح کرد: با احداث این دانشکده ها نیروهای بومی نیاز منطقه را برطرف می کنند.

دهمرده با اشاره به اینکه، در شهرستان زهک نیز باید دانشکده های پرستاری و مامایی و پیراپزشکی احداث شود، گفت: برای احداث این مراکز ردیف بودجه اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در دانشکده علوم پزشکی زابل، افزود: رشته های دندانپزشکی مقطع دکتری و ساخت پروتز دندانی مقطع کارشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های بهداشتی و درمانی منطقه سیستان هرچه سریعتر تکمیل شود

زیرساخت های بهداشتی و درمانی منطقه سیستان هرچه سریعتر تکمیل شود