مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 04:352021-07-31اقتصادي

50 درصد جبران خسارات خشکسالی در خوزستان پرداخت شده است


رییس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه خسارت های ناشی از خشکسالی حدود هزار و 150 میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: 50 درصد این مبلغ اخیرا به صورت نقدی به حساب استانداری واریز شده است.

- عبدالله ایزدپناه رییس مجمع نمایندگان خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خوزستان سال هاست که با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند، گفت: بدترین مشکلی که مردم طی سال های اخیر با آن مواجه بودند، بحران آب است، خشکسالی و کاهش بارش ها موجب کاهش آب کارون، کرخه و دز شده و در نتیجه تالاب هورالعظیم نیز خشک شد.

نماینده مردم ایذه در مجلس با بیان اینکه مردم منطقه خوزستان از کشاورزی امرار معاش می کنند، گفت: بحران آب علاوه بر مشکلات زیست محیطی معیشت کشاورزان و دامداران را با مشکلات عدیده ای مواجه کرد.

وی تصریح کرد: مردم حق دارند که مطالبات خود را به صورت مسالمت آمیز و با راهکارهای قانونی پیگیری کنند اما متأسفانه آرام آرام مطالبات به حق مردم توسط عده ای به آشوب کشیده شد.

ایزدپناه با اشاره به تشکیل جلسه ستاد بحران استان خوزستان اظهار داشت: در این جلسه نماینده ولی فقیه، نمایندگانی از دولت، نمایندگان مجلس و همچنین نمایندگانی از قوه قضاییه حضور یافتند و خسارت های ناشی از خشکسالی مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد جبران خسارات خشکسالی در خوزستان پرداخت شده است

50 درصد جبران خسارات خشکسالی در خوزستان پرداخت شده است