مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-31بين الملل

آمریکا علیه پلیس کوبا و دو مقام آن تحریم وضع کرد


آمریکا تحریم هایی را علیه پلیس کوبا و دو تن از مقامات آن به بهانه آنچه سرکوب معترضان از سوی دولت این کشور خوانده، اعمال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آمریکا روز جمعه تحریم هایی را علیه پلیس کوبا و دو تن از مقامات آن به بهانه آنچه سرکوب معترضان از سوی دولت این کشور خواند، اعمال کرد و در عین حال جو بایدن رییس جمهور آمریکا گفت اقدامات بیشتری در راه است.

  وزارت خزانه داری آمریکا در اقدامی مداخله جویانه اعلام کرد این تحریم ها که به نظر می رسد تا حد زیادی نمادین است، واکنشی به اقدامات برای سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز و در حمایت از دموکراسی است که 11 ژوییه آغاز شد .

این وزارتخانه افزود اهداف تحریم، دو تن از مقامات پلیس کوبا و نیروی پلیس ملی هم در نشستی با سران جامعه کوبایی-آمریکایی در کاخ سفید، گفت: موارد بیشتری وجود خواهد داشت، مگر اینکه تغییرات جدی در کوبا ایجاد شود که من پیش بینی نمی کنم.

در حالی که تحریم ها و محاصره اقتصادی کوبا مردم این کشور را زیر فشار قرار داده، بایدن با گرفتن ژستی انسان دوستانه مدعی شد ایالات متحده برای تقویت آرمان مردم کوبا اقدامات هماهنگ انجام می دهد.

پیش از این، دفتر کنترل دارایی های خارجی وابسته به وزارت خزانه داری آمریکا وزیر دفاع کوبا و یک نهاد این کشور را هم به بهانه نقض حقوق بشر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا علیه پلیس کوبا و دو مقام آن تحریم وضع کرد

آمریکا علیه پلیس کوبا و دو مقام آن تحریم وضع کرد