مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:252021-07-31سياسي

رشد 8 درصدی اهداکنندگان خون نشان از بخشندگی مردم خراسان جنوبی است


رشد هشت درصدی آمار مراجعه کنندگان به مراکز اهدای خون در سال جاری و شرایط کرونایی نشان دهنده عزم جدی مردمان بخشنده این دیار در رفع گرفتاری دیگران است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: رشد هشت درصدی آمار مراجعه کنندگان به مراکز اهدای خون در سال جاری و شرایط کرونایی نشان دهنده عزم جدی مردمان بخشنده این دیار در رفع گرفتاری دیگران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در پیام حمید ملانوری به مناسبت روز اهدای خون آمده است: مقام معظم رهبری فرمودند: اهدای خون که باعث نجات جان انسان ها می باشد، امری مستحسن و شایسته و خداپسند است و سزاوار است مؤمنین در انجام این امر کوشا بوده و حتی المقدور از این کار دریغ نورزند .

اهدای خون به عنوان بخشی اساسی در سیستم سلامت، امری است که می تواند جان بسیاری از افراد نیازمند به خون و فرآورده های خونی را نجات دهد.

فرهنگ اهدای خون با عمری به بلندای حدود نیم قرن، توانسته نجات بخش افراد زیادی از حادثه دیدگان سوانح رانندگی، بلایای طبیعی، اتفاقات غیرمنتظره و نیز بیماران مختلف باشد.

فرهنگ بی نظیری که با برانگیختن رفتاری شورانگیز در بین آحاد افراد جامعه، زمینه ساز رسیدن نظام سلامت کشور به نقطه اهدای خون صد درصد داوطلبانه مردم شده و برگ زرین دیگری را بر پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 8 درصدی اهداکنندگان خون نشان از بخشندگی مردم خراسان جنوبی است

رشد 8 درصدی اهداکنندگان خون نشان از بخشندگی مردم خراسان جنوبی است