مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-31ورزشي

مرد حاضر در کاروان ایران در المپیک توریست است یا مربی؟


رییس فدراسیون دوومیدانی اظهاراتی را در خصوص اعزام ایوب دادروان مربی مهدی پیرجهان به المپیک بیان کرد.

- گروه ورزشی جی پلاس، رقابت های دوومیدانی المپیک توکیو ازهشتم مردادماه آغاز می شود و تیم ملی ایران با سه نماینده ( احسان حدادی، حسن تفتیان و فرزانه فصیحی ) عازم محل مسابقات شد.

مهدی پیرجهان دونده 400 متر با مانع ایران نیز که از طریق رنکینگ موفق به کسب سهمیه شده بود به دیل ابتلا به ویروس کرونا المپیک را از دست داد اما ایوب دادروان مربی او به توکیو اعزام شد که این مسئله موجب حواشی شده است.

هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در این خصوص اظهار کرد: ما یک سهمیه سرپرست و یک سهمیه مربی داشتیم که ایوب دادروان را به عنوان مربی انتخاب کردیم.

این طور نیست که فقط قرار بود هدایت پیرجهان را بر عهده داشته باشد بلکه برای کوچینگ در کنار تمام نمایندگان دوومیدانی ما در المپیک انتخاب شد و وظیفه هدایت هر چهار ورزشکار ما را به عهده دارد که البته پیرجهان به کرونا مبتلا شد و المپیک را از دست داد اما سه نماینده دیگر داریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا دادروان می تواند در مواد صدمتر و پرتاب دیسک به نمایندگان ما کمک کند تصریح کرد: دادروان مربی تحصیلکرده است، 25 سال سابقه دارد ، کارت درجه یک هم دارد و کاملا آموزش دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد حاضر در کاروان ایران در المپیک توریست است یا مربی؟

مرد حاضر در کاروان ایران در المپیک توریست است یا مربی؟