مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-31اقتصادي

کلکتور اصلی فاضلاب فامنین تا پایان سال اجرا می شود


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اجرای کلکتور اصلی فاضلاب فامنین تا پایان سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرهاد بختیاری فر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه اجرای شبکه اصلی فاضلاب شهر فامنین اظهار کرد: براساس قرارداد این پروژه، اجرای پنج کیلومتر خط انتقال از سال 98 در دستور کار قرار گرفت که تاکنون نزدیک به 85 درصد از اجرای خطوط عملیاتی شده و مابقی در دست انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون 35 میلیارد ریال در راستای اجرای خطوط انتقال هزینه شده است عنوان کرد: در این زمینه بیش از 4 هزار متر لوله سایز 500 میلیمتر در منطقه جهان آباد اجرا شده و مابقی در دست انجام است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای همدان با بیان اینکه فاز دوم اجرای شبکه اصلی فاضلاب شهر فامنین(کلکتور اصلی) نیز در دست اجراست گفت: با اجرای این بخش از پروژه تمام شبکه های فرعی به کلکتور اصلی شهر متصل می شوند.

وی ادامه داد: از مجموع سه کیلومتر اجرای شبکه اصلی پیش بینی شده (با لوله سایز 315 و 400 میلیمتر) تاکنون یک کیلومتر آن (معادل 30 درصد پروژه) عملیاتی شده و مابقی نیز اجرایی می شود.

بختیاری فر با اشاره به اینکه شهر فامنین در مجموع 87 کیلومتر شبکه فرعی جمع آوری فاضلاب در برنامه توسعه دارد بیان کرد: با اجرای شبکه اصلی فاضلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلکتور اصلی فاضلاب فامنین تا پایان سال اجرا می شود

کلکتور اصلی فاضلاب فامنین تا پایان سال اجرا می شود