مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-31فرهنگي

ارادت شاعران فارسی زبان به علی (ع)/ خلافت با علی بر تن ردای عدل می پوشد


گروه بین المللی هندیران ویژه برنامه «شعرخوانی با عنوان غدیر و مولا علی ( ع ) در شعر فارسی» را با یادی از مرحوم محمد سرور رجایی شاعر افغانستانی مقیم ایران برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، گروه بین المللی هندیران ویژه برنامه شعرخوانی با عنوان غدیر و مولا علی ( ع ) در شعر فارسی را با اشاره به جلوه های انس و الفت بین ایران، هند و کشورهای هم جوار با حضور شاعران و استادان و هنرمندان فارسی زبان برگزار کرد.

در این برنامه شاعرانی از ایران، هند، پاکستان، تاجیکستان، بنگلادش و.

به سرودن و خوانش اشعاری با موضوع امام علی علیه السلام پرداختند و عشق و ارادت خود را به مولای متقیان بوسیله اشعارشان ابراز کردند.

محمدعلی ربانی و شاعران فارسی زبان، سیده فاطمه حسینی، مهدی باقرخان، محمد عرفان، اخلاق آهن، کاظمی لاهور، یاور عباس، جواد عسگری، سرویش تریپاتی و فاطمه صغری زیدی و شاعرانی از ایران از جمله  علیرضا قزوه، عبدالرحیم سعیدی راد، رضا اسماعیلی، غلامرضا کافی، امیر عاملی، کلامی زنجانی، نغمه مستشار نظامی، فاطمه نانی زاد، وحیده افضلی، مرضیه فرمانی، حسینجانی و.

به خوانش اشعار  خود پرداختند.

در آغاز این نشست ادبی یاد و خاطره اهالی ادب تازه درگذشته گرامی داشته شد که مجاهد جبهه فرهنگی انقلاب مرحوم محمد سرور رجایی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارادت شاعران فارسی زبان به علی (ع)/ خلافت با علی بر تن ردای عدل می پوشد

ارادت شاعران فارسی زبان به علی (ع)/ خلافت با علی بر تن ردای عدل می پوشد