مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-31سياسي

عروسی ساده زوج های سادات همراه با تأمین جهیزیه در یک امامزاده +عکس


مراسم پیوند آسمانی سه زوج سادات در امامزاده روح الله الحسنی (ع) برگزار شد و خادمان این آستان با کمک خیران، جهیزیه این زوج های جوان را تأمین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، ازدواج سنت پیامبر (ص) است، اما در شرایط کنونی و وضعیت اقتصادی، بسیاری از خانواده ها در تأمین جهیزیه و هزینه های ازدواج ساده با مشکلاتی مواجه هستند و همین امر موجب شده تا زوج های جوان نتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

بر همین اساس، برخی امامزاده های استان تهران که به عنوان قطب فرهنگی باید در همه زمینه ها فعال باشند، در ماه های اخیر اقدام به شناسایی زوج های سادات که برای رفتن به خانه بخت با مشکلاتی مواجه بودند، کرده است؛ به طوری که حجت الاسلام حجر رسولی، مدیر آستان امامزاده روح الله الحسنی (ع) می گوید: با هماهنگی اداره اوقاف ناحیه سه چند زوج جوان را شناسایی و حمایت کردیم؛ به طوری که مراسم عروسی این زوج های سادات روز گذشته در آستان روح الله الحسنی (ع) همزمان با ایام عید غدیر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم ما سعی داشتیم که عروسی ساده با عنوان پیوند آسمانی برای جوانان برپا کنیم، افزود: علاوه بر تدارک ماشین عروس و عکاسی در آتلیه، با حمایت های گروه های جهادی و اوقاف ناحیه سه، وسایل اولیه مورد نیاز برای زندگی مشترک نیز به عنوان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروسی ساده زوج های سادات همراه با تأمین جهیزیه در یک امامزاده +عکس

عروسی ساده زوج های سادات همراه با تأمین جهیزیه در یک امامزاده +عکس