مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:052021-07-31اجتماعي

آسمان مازندران تا اواسط هفته خنک می ماند


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز شاهد آسمانی نیمه ابری تا ابری در مازندران هستیم و از لحاظ دمایی نیز به دلیل استقرار جریانات خنک و مرطوب شمالی و عبور امواج کمابیش ناپایدار انتظار داریم در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش ابر و در ارتفاعات شاهد بارش پراکنده باشیم.

- احمد اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: همانگونه که انتظار داشتیم از روز چهارشنبه با تقویت سامانه بارشی و شکل گیری جریانات خنک و مرطوب شمالی شاهد ابرناکی آسمان، بارندگی و رعد و برق در آسمان مازندران بودیم.

وی گفت: بارش ها در برخی مناطق شدید بود به طوری که بیشترین بارندگی در ایستگاه های باران سنجی از بورخانی سوادکوه حدود 100 میلی متر، ورکی ساری 38 و ایستگاه هواشناسی نوشهر با 35، قراخیل قائمشهر 29و بازیارخیل میاندورود با 29 و تلوک قائمشهر 26 میلی متر گزارش شد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه طی این مدت شاهد خنک شدن هوای مازندران هستیم که این روند تا اواسط هفته تداوم دارد، اضافه کرد: امروز شاهد آسمانی نیمه ابری تا ابری هستیم که به دلیل استقرار جریانات خنک و مرطوب شمالی و عبور امواج کمابیش ناپایدار انتظار داریم در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش ابر و در ارتفاعات شاهد بارش پراکنده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان مازندران تا اواسط هفته خنک می ماند

آسمان مازندران تا اواسط هفته خنک می ماند