مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:452021-07-31سياسي

پروژه فاضلاب ماکو پیشرفت بسیار کندی دارد


نماینده مردم شهرستان هایی ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: سد کرم آباد با پیشرفت 95 درصدی متاسفانه همچنان چشم انتظار رفع موانع و آماده بهره برداری است.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم شهرستان هایی ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: سد کرم آباد با پیشرفت 95 درصدی متاسفانه همچنان چشم انتظار رفع موانع و آماده بهره برداری است.

محمد علیپور امروز 9 مرداد همزمان با سفر نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی به ماکو در جلسه بررسی پروژه های عمرانی و اقتصادی منطقه آزاد ماکو، اظهار کرد: پروژه سد کرم آباد پلدشت که بالای 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد متاسفانه در این دولت نیز به بهره برداری نرسید.

نماینده مردم شهرستان هایی ماکو شوط پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم این منطقه درخواست بهره برداری هرچه سریع این پروژه را دارند، افزود: این پروژه با اعتباری 140 میلیارد تومان اجرایی شده است که قریب به 20 هزار هکتار از اراضی پلدشت را آبیاری خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کنونی، توسعه زیرساخت های حمل و نقل در پایانه های مرزی یکی از کارآمدترین راهکارهای برون رفت از چالش های اقتصادی به شمار می رود، افزود: از این طریق می توانیم مرزهای بازرگان و جلفا را در شمال به بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه فاضلاب ماکو پیشرفت بسیار کندی دارد

پروژه فاضلاب ماکو پیشرفت بسیار کندی دارد