مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:452021-07-31حوادث

کشف بیش از 52 هزار عدد ماسک قاچاق در ساوه


فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 52 هزار و 500 عدد ماسک قاچاق به ارزش یک میلیارد و 570 میلیون ریال از یک دستگاه خودروی شوتی خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، به نقل از پلیس سردار  حسن مفخمی شهرستانی بیان داشت: در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات مردمی در برخورد با خودروهای شوتی، طرح عملیات وی‍ژه ای از سوی پلیس شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

    وی افزود: در این طرح عملیاتی و با برنامه ریزی انجام شده، ماموران انتظامی پاسگاه طراز ناهید در یک عملیات،یک دستگاه خودروی شوتی که در حال تردد در محور اتوبان ساوه به سلفچگان بود را شناسایی و متوقف کردند.

    فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف 52 هزار و 500 عدد ماسک قاچاق در بازرسی از خودروی توقیفی خاطر نشان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان، یک میلیارد و 570 میلیون ریال ارزیابی شده است.

    این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا مخلان نظم و امنیت در جامعه آزادانه جولان دهند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 52 هزار عدد ماسک قاچاق در ساوه

کشف بیش از 52 هزار عدد ماسک قاچاق در ساوه