مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:502021-07-31حوادث

از دستگیری 3 سارق حرفه ای در بروجن تا کشف مواد مخدر صنعتی در یانچشمه


عملیات مأموران پلیس چهارمحال و بختیاری در 24 ساعت گذشته منجر به دستگیری 14 سارق در سطح استان، یک فروشنده مواد مخدر و کشف مقادیر قابل توجهی ماده مخدر صنعتی در یانچشمه شد.

- منوچهر امان اللهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، داخل خودرو و دوچرخه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، لردگان، کیار، سامان و بن با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جامانده در صحنه های سرقت موفق شدند 11 سارق را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 23 فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، داخل خودرو و دوچرخه اعتراف کردند و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری 3 سارق سابقه دار با 15 فقره سرقت در نقنه مسلم احمدی نیز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت باغات، اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان بروجن، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری 3 سارق حرفه ای در بروجن تا کشف مواد مخدر صنعتی در یانچشمه

از دستگیری 3 سارق حرفه ای در بروجن تا کشف مواد مخدر صنعتی در یانچشمه