مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-31پزشكي

مراجعه روزانه 900 بیمار کرونایی به بیمارستان های همدان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان از روند افزایشی بیماری کووید19 در این استان خبر داد و گفت: روزانه 900 نفر با علائم مشکوک به کووید19 به بیمارستان های استان مراجعه می کنند.

- ایسنا/همدان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان از روند افزایشی بیماری کووید19 در این استان خبر داد و گفت: روزانه 900 نفر با علائم مشکوک به کووید19 به بیمارستان های استان مراجعه می کنند.

دکتر ابراهیم جلیلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر روند شیوع بیماری کووید19 در استان همدان، افزایشی است و نسبت به دو هفته گذشته افزایش 58 درصدی در بیماران بستری و 78 درصدی در بیماران سرپایی را داشتیم.

جلیلی تصریح کرد: 860 بیمار در بیمارستان های استان همدان بستری هستند و روزانه 900 بیمار نیز با علائم تنفسی مشکوک به بیمارستان های استان مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کووید19 هر روز در حال افزایش است، ادامه داد: روند بیماری در استان، افزایشی است اما هنوز به پیک بیماری نرسیدیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان مطرح کرد: مشکلی از نظر دارو و تجهیزات نداریم و فقط در حال حاضر بیماران اورژانسی را در بیمارستان ها پذیرش می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه روزانه 900 بیمار کرونایی به بیمارستان های همدان

مراجعه روزانه 900 بیمار کرونایی به بیمارستان های همدان