مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-31سياسي

اثرگذاری هیئات مذهبی در تعمیق و گسترش گفتمان عاشورایی


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: هیئات مذهبی در تاریخ تشیع و در تعمیق و گسترش فرهنگ اسلام و گفتمان عاشورایی اثرگذار بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگر مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر شنبه در چهارمین ستاد عملیات محرم این اداره کل، گفت؛ هیأت های مذهبی در طول تاریخ اسلام بویژه در تاریخ تشیع، در تعمیق و گسترش فرهنگ اسلام و ترویج گفتمان عاشورایی حضرت سیدالشهداء (ع) اثرگذار بوده اند.

وی با تبریک فرا رسیدن ولادت هفتمین گوهر تابناک امامت و ولایت امام موسی کاظم (ع) و با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای برگزاری مراسم محرم 1400، اظهار داشت: هیئات مذهبی در طول تاریخ اسلام و تشیع یکی از اثرگذار ترین مجموعه های فرهنگی ودینی در تعمیق و گسترش فرهنگ اسلامی و حسینی بوده است.

وی در ادامه با اشاره به کارکردهای بسیار مثبت هیأت های مذهبی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، افزود: هیئات مذهبی یکی از مجموعه های مردمی و دینی است که در حوزه تربیت بسیار مورد توجه است و می تواند در کادر سازی و تربیت نیروهای انقلابی و گفتمانی اثرگذار باشد و یکی از مهم ترین نگرانی دشمنان نسبت به این مجموعه فرهنگی و دینی در بخش تعمیق و ترویج مبانی اسلام ناب و گفتمان مقاومت و پایداری است و برای ضربه زدن به آن سالهاست که در حال برنامه ریزی و صرف هزینه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرگذاری هیئات مذهبی در تعمیق و گسترش گفتمان عاشورایی

اثرگذاری هیئات مذهبی در تعمیق و گسترش گفتمان عاشورایی