مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:102021-07-31ورزشي

جوان تبریزی، مدال برنز مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری را کسب کرد


مخترع جوان تبریزی با اختراع معجون سلامتی، درمانی و تغذیه ای عسل در مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری های سوییس ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان، - ایسنا/آذربایجان شرقی مخترع جوان تبریزی با اختراع "معجون سلامتی، درمانی و تغذیه ای عسل" در مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری های سوییس ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان، مدال برنز را کسب کرد.

جواد دستیافته متولد سال 1362 دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بین الملل است که برنده ی سه مدال طلا و نقره در مسابقات جهانی اختراعات شده است.

او یکی از تولیدکننده های عسل طبیعی است که توانسته پنج محصول درمانی شامل معجون درمانی، تغذیه ای، ورزشی، جنسی و ماسک زیبایی و سلامتی را با استفاده از عسل تولید کند.

جواد دستیافته در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شرکت معجون سلامتی، درمانی و تغذیه ای در مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری های سوییس، گفت: توانستم در این مسابقه با معجون عسل در قالب محصول دارویی و درمانی، مدال برنز را کسب کنم.

وی با بیان این که فدراسیون جهانی مخترعان یکی از سازمان های پیشرو در حوزه اختراع و نوآوری درجهان است، گفت: یکی از مهم ترین اهداف اصلی فدراسیون، بسترسازی و قدردانی از جامعه مخترعان و نوآوان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان تبریزی، مدال برنز مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری را کسب کرد

جوان تبریزی، مدال برنز مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری را کسب کرد