مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-31سياسي

10 مرکز جدید واکسیناسیون در قم آماده افتتاح است


استاندار قم از آماده سازی 10 مرکز تجمیعی جدید واکسیناسیون در استان خبر داد و تصریح کرد: تعدادی از این مراکز در هفته جاری افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری آخرین نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا در دولت دوازدهم بیان کرد: امروز هفتاد و هشتمین و آخرین نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رییس جمهور برگزار شد.

وی با بیان این که این جلسات دارای 173 مصوبه بوده است اظهار کرد: مصوبات این نشست های هفتگی به استان ها ابلاغ می شد و مورد اجرا و پیگیری قرار می گرفت.

استاندار قم همچنین خاطر نشان کرد: در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده درباره مبارزه با کرونا و همچنین مروری برای جلسات هفتاد و هشت گانه این ستاد انجام شد.

وی افزود: بر اساس آخرین گزارش ها، اکثر شهرهای کشور در وضعیت قرمز کرونایی هستند و از این رو لازم است تا محدودیت ها و مراقبت ها تشدید شود.

سرمست در عین حال با تأکید بر ضرورت گسترش واکسیناسیون علیه بیماری کرونا اذعان کرد: در استان قم نیز تکلیف کرده ایم تا علاوه بر راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیون، پیگیری اخذ مجوّز برای آغاز واکسیناسیون افراد 50 تا 55 سال نیز در دستور کار قرار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 مرکز جدید واکسیناسیون در قم آماده افتتاح است

10 مرکز جدید واکسیناسیون در قم آماده افتتاح است