مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:552021-07-31حوادث

پلمب مطب جراحی زیبایی درشهرک غرب/ پلیس امنیت 3 پزشک قلابی را دستگیر کرد


رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از دستگیری سه پزشک قلابی خبرداد که با دایر کردن مطبی در شهرک غرب جراحی زیبایی می کردند.

- سرهنگ نادر مرادی رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از پلمب یک مطب پزشکی غیر مجاز در غرب تهران خبر داد.

  سرهنگ مرادی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: اواخر ماه گذشته زن جوانی با مراجعه به پلیس امنیت عمومی اعلام کرد که برای دریافت خدمات درمانی به یکی از مطب های جراحی زیبایی در غرب تهران مراجعه کرده ولی پس از آن متوجه شد که پزشکان این مطب فاقد هرگونه پروانه عمومی پزشکی و یا تخصصی جراحی بوده که از ادامه مراحل درمانی خود منصرف شده و موضوع را بلافاصله به مأموران پلیس گزارش داده است.

وی با بیان اینکه بررسی موضوع در دستور کار ماموران معاونت پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت قرار گرفت، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی، پرونده مشابهی دیگری از سوی اداره بهداشت و درمان به این معاونت ارجاع شد.

رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی  تهران تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی عمومی و تخصصی بوده و بدون داشتن مجوزهای قانونی به صورت غیرمجاز با اخذ مبالغ هنگفت از بیماران خود، جراحی زیبایی لیپوماتیک و لیپوساکشن(خارج کردن چربی های اضافه از بدن) را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب مطب جراحی زیبایی درشهرک غرب/ پلیس امنیت 3 پزشک قلابی را دستگیر کرد

پلمب مطب جراحی زیبایی درشهرک غرب/ پلیس امنیت 3 پزشک قلابی را دستگیر کرد