مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:102021-07-31اقتصادي

5 شهرستان استان سمنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند


هم اکنون پنج شهرستان شامل سمنان، دامغان، شاهرود، گرمسار و مهدی شهر در وضعیت قرمز، میامی و آرادان در وضعیت زرد و سرخه در شرایط نارنجی به سر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور، استان سمنان بر اساس گزارش ها در رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمعات، استان نمونه ای بود، وی افزود: امروز بر اساس گزارش های ارائه شده، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش یافته که باید تلاش کنیم تا مجدداً میزان توجه به موارد و مسائل بهداشتی افزایش پیدا کند؛ چرا که حتی پس از انجام واکسیناسیون عمومی، توجه به پروتکل های بهداشتی منتفی نخواهد شد.

شرایط سمنان و دوری از تجمعات استاندار سمنان با بیان اینکه تنها شهرستان های آرادان و میامی در وضعیت رنگ بندی زرد قرار دارند.

، گفت: شهرستان سرخه در شرایط رنگ بندی نارنجی قرار داشته و مابقی استان در حالت رنگ بندی قرمز قرار گرفته که به همین واسطه ناگزیر به اعمال محدودیت ها در سطح استان هستیم.

آشناگر با بیان اینکه هیئت های مذهبی همکاری خوب داشتند، اما نیاز است در جشن ها و اعیاد این همکاری ها افزایش پیدا کند، چرا که تجمعات باعث وارد آمدن خسارت های جبران ناپذیری به جان مردم خواهد شد، ابراز داشت: نیاز است فرمانداران به صورت جدی با برگزاری جلسات شهرستان مدیریت مقابله با کرونا پای کار بوده و کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 شهرستان استان سمنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند

5 شهرستان استان سمنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند