مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:152021-07-31سياسي

کارها در جهاد دانشگاهی فراتر از کار عادی انجام می شود


مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: کارها در جهاد دانشگاهی فراتر از کار عادی انجام می شود و در انجام وظیفه اجرایی و آموزش در راستای ارتقای کیفی خدمات به افراد شاهد بودیم که کارنامه خوبی کسب کرد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: کارها در جهاد دانشگاهی فراتر از کار عادی انجام می شود و در انجام وظیفه اجرایی و آموزش در راستای ارتقای کیفی خدمات به افراد شاهد بودیم که کارنامه خوبی کسب کرد.

سیامک حیدری در آستانه سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یکی از شاخصه های آموزشی در نظام جمهوری اسلامی ایران است که با پسوند جهادی شکل گرفته است، اظهار کرد: یکی از وظایف مهم جهاد دانشگاهی این است که در عرصه های علمی و آموزشی بتواند فاصله آموزشی و اجرایی کردن علم را در جامعه کوتاه و سرعت ببخشد که جهاد دانشگاهی در این مدت کارهای اساسی انجام داده است.

وی با اشاره به انجام آموزش های مختلف برای سازمان ها، ادارات و نهادهای استان از سوی جهاد دانشگاهی افزود: اجرای پژوهش های کاربردی از دیگر توانمندی های جهاد دانشگاهی است که همواره نتایج موفقی را در جامعه به همراه داشته است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان یادآور شد: جهاد دانشگاهی در کوتاه کردن فاصله از آموزش تا اجرایی شدن طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارها در جهاد دانشگاهی فراتر از کار عادی انجام می شود

کارها در جهاد دانشگاهی فراتر از کار عادی انجام می شود