مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:352021-07-31سياسي

پی گیری مشکلات کهگیلویه بزرگ و پاسخ معاون رییس جمهور


نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمیی در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 200 میلیارد ریال اعتبار به محورهای ارتباطی حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمیی در سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام سید محمد موحد پس از این دیدار و طی نامه هایی خواستار تخصیص اعتبار از سوی رییس برنامه و بودجه کشور جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه شد.

موحد در نامه نخست خود با اشاره به اینکه یکی از پروژه های مهم و حیاتی حوزه راه های ارتباطی پروژه اتصال خوزستان_ کهگیلویه و بویراحمد به فارس است، گفت: این پروژه با عنوان محور پل بریم_ باشت_ چرام_قلعه دختر_قلعه رییسی_ خوزستان(باغ ملک) مطرح و مطالعات آن انجام شده است.

وی خواستار صدور مجوز ماده 23 از سوی نوبخت برای عملیاتی کردن این پروژه حیاتی شد.

محمد باقر نوبخت نیز در پاسخ به نامه نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس خطاب به سید حمید پور محمدی گل سفیدی معاون اقتصادی و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور دستورات لازم در خصوص مجوز کمیسیون ماده 23 پروژه مربوطه را صادر کرد.

موحد در نامه دوم خود به نوبخت با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای مناطق روستایی سخت گذر بوده است، افزود: باتوجه به قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پی گیری مشکلات کهگیلویه بزرگ و پاسخ معاون رییس جمهور

پی گیری مشکلات کهگیلویه بزرگ و پاسخ معاون رییس جمهور