مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:102021-07-31حوادث

کشف 41 کیلو تریاک از مخفیگاه یک سوداگر مرگ


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 41 کیلوگرم تریاک خبر داد.

- سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 41 کیلو تریاک در مخفیگاهش خبر داد.

   سرهنگ حسنوند در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت : در پی دریافت خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب تهران مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر به تازگی مقادیر متنابهی تریاک از قاچاقچیان مرزهای شرقی کشور تهیه و با یک دستگاه خودرو به مخفیگاهش در جنوب تهران منتقل کرده است ، بررسی موضوع در اختیار  تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تکمیل رصد های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و ماموران عملیات این پلیس موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده جنوب پایتخت شناسایی و رفت و آمد های متهم را تحت کنترل قرار دهند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم ادامه یافت اعلام کرد: در یک عملیات منسجم و مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب تهران متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن محل 41 کیلو تریاک کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 41 کیلو تریاک از مخفیگاه یک سوداگر مرگ

کشف 41 کیلو تریاک از مخفیگاه یک سوداگر مرگ