مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:452021-07-31حوادث

انهدام باند شبکه ای سارقان زورگیر در البرز


فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند 18 نفره سارقان زورگیر که در البرز و استان های همجوار اقدام به سرقت های متعدد کرده بودند، خبر داد.

- ، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی استان البرز بیان داشت: در پی انتشار فیلم سرقت مسلحانه راکبان یک موتورسیکلت در آزادراه کرج-قزوین در فضای مجازی، شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در همان ساعات اولیه موفق به کسب سرنخ هایی از اعضای یک باند شبکه ای سرقت که در البرز و استان های همجوار با شیوه ای خاص اقدام به سرقت می کنند، شدند و با رصد اطلاعاتی 4 تن از اعضای این باند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه تحقیقات پلیس همچنان برای شناسایی سارقانی که فیلم آنها در فضای مجازی منتشر شده بود، ادامه داشت، اظهار داشت: در ادامه با تلاش های شبانه روزی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی، 14 نفر دیگر از اعضای این شبکه در استان های مختلف از جمله تهران و اردبیل شناسایی و با تحت نظر قرار دادن تحرکات آنها، در چند عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند شبکه ای سارقان زورگیر در البرز

انهدام باند شبکه ای سارقان زورگیر در البرز