مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 20:452021-07-31پزشكي

افزایش قابل توجه بستری مبتلایان کرونا و تکمیل ظرفیت بیمارستان 22 بهمن نیشابور


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از افزایش قابل توجه تعداد بستری ها در هفته اخیر خبر داد و گفت: ظرفیت بیمارستان 22 بهمن نیشابور تکمیل شده و برای استفاده از سایر ظرفیت های درمانی، - به لحاظ تجهیزات پزشکی، مشکلی نداریم اما در زمینه اعتبارات برای جذب نیروی انسانی جدید با کمبود مواجهیم.

قاسم مشار موحد در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: به دنبال تعطیلی های هفته گذشته و افزایش دورهمی ها و مسافرت های ناشی از آن، میزان بیماران کرونایی بستری در بیمارستان به شدت افزایش یافته است.

مشار موحد با بیان اینکه میزان بستری ها نسبت به دو هفته قبل دو برابر شده است، اظهار کرد: ظرفیت بیمارستان 22 بهمن نیشابور تکمیل شده است و در حال حاضر و بنا بر آمار روز جمعه 8 مرداد ماه تعداد 135 نفر در بیمارستان بستری هستند، همچنین تعدادی از بیماران شامل زنان و اطفال در بیمارستان حکیم بستری شده اند.

وی ادامه داد: به دنبال تکمیل ظرفیت بیمارستان 22 بهمن، یک بخش پشتیبان داشتیم که از ظرفیت این بخش نیز استفاده کردیم.

همچنین ساختمان معاونت بهداشت قدیم هم آماده شده و در زمینه تجهیزات درمانی مشکلی نداریم اما در زمینه نیروی انسانی با کمبود مواجهیم که البته نیروی انسانی متخصص در شهرستان داریم اما برای جذب نیروی انسانی جدید و پرداخت حقوق و دستمزد آن ها با کمبود اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قابل توجه بستری مبتلایان کرونا و تکمیل ظرفیت بیمارستان 22 بهمن نیشابور

افزایش قابل توجه بستری مبتلایان کرونا و تکمیل ظرفیت بیمارستان 22 بهمن نیشابور