مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 02:452021-07-31پزشكي

با این شیوه نمی توان کرونا را جمع کرد


رییس بخش عفونی بیمارستان لقمان با اشاره به تاخت و تاز شدید کرونا در کشور، گفت: به هیچ وجه آینده روشنی از یک ماه آینده ویروس نداریم، تمام امید ما مثل پیک های قبلی این است که خود ویروس فروکش کند و این در حالی است که سیستم درمانی کشور شرایط بسیار سختی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر شروین شکوهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه با افزایش تعداد کلی بیماران درصد تعداد بیماران بدحال هم به همان نسبت افزایش می یابد، گفت: متاسفانه انگار مردم فراموش کردند که کرونا وجود دارد.

تعطیلی 6 روزه چه فایده ای داشت؟ وی افزود: از طرف دیگر دولت هم اقدامات مطلوبی انجام نمی دهد، این تعطیلی 6 روزه تهران چه فایده ای داشت؟ این گونه تعطیلی ها کمک نمی کند، آمار وحشتناک زیاد است و شرایط بسیار خطرناک است و با توجه به خستگی زیاد کادر درمان نمی توان با این شیوه کرونا را جمع کرد.

مردم رعایت نمی کنند و کسی هم جلودارشان نیست وی افزود: چند روز قبل مرا به عروسی دعوت کردند، آنهم در چنین اوضاعی؛ مردم رعایت نمی کنند و انگار کسی هم جلودارشان نیست .

بیش از یک سال است که کار ما اطلاع رسانی به مردم است؛ در حالی که عده ای هیچگونه رعایتی نمی کنند و در مورد این عدم رعایت دیگر نمی توان گفت فقط تقصیر دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این شیوه نمی توان کرونا را جمع کرد

با این شیوه نمی توان کرونا را جمع کرد